Malin

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Mål!!

Av Malin - 22 april 2011 06:53

God morgon!

Uppe med tuppen idag. Hampus tyckte att det var dax att kliva upp vid kl 5.

Just nu så håller jag på att koka ägg. Det är ju påsk :).

Så snart blir det frukost med hela familjen, mysigt. Ska bli skönt att ha Pontus hemma några dagar nu.


Till en annan sak! Nu har jag äntligen nått mitt mål, Började 17 januari och hade som mål att ha gått ner 10kg till 17 maj.

10kg lättare nu! Är så himla glad.

Nu är det bara en liten bit kvar tills jag är helt klar. Jag vill komma ner till ca 52-53kg. Imorse stannade vågen på 54,8kg. :)



 
 
Ingen bild

Jessica Ståhl

26 april 2011 14:20

Duktig du är måste jag säga. Hur har du lyckats? Skulle behöva gå ner några själv efter graviditeten ; )

Malin

27 april 2011 07:23

Tack. Ja du jag har dragit ner på portionerna och tänkt på vad jag ätit. Inte så att jag slutat med något men minskat ner. Det är väl typ det jag gjort :)
Så kände jag också men det tog ett tag innan jag gav mig fan på att jag skulle klara det. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2014 12:33

Nu är vi alla äntligen friska. Den enda som klarade sig från magsjukan var ju Elmer. Nu är dopet ombokat. Stora killen är på dagis idag och busar. Så då passade jag och Elmer på att ta en promenad. Ikväll är det både gympa gör Hampus och babysim för ...

Av Malin - 2 februari 2014 09:52


Ja då har hela familjen legat i magsjuka förutom Elmer som än så länge klarat sig. Bara att hålla tummarna att det fortsätter så. Tyvärr så fick vi ställa in dopet som var tänkt att vi skulle ha igår. Men eftersom både jag och sambon blev sjuk på fre...

Av Malin - 3 januari 2014 22:31

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade imorse med huvudvärk. Så blev till att försöka bli av med den. Ikväll blev det en promenad med mamma och Elmer, hur skönt som helst. Nej nu blir det till att sova. Klockan ringer 04.20 imorgon. Imorgon ska jag ...

Av Malin - 2 januari 2014 22:15


Idag har jag och Elmer varit på babysimsmöte. Elmer har även badat för första gången. Ja i bassäng alltså. Han tyckte det var jätte mysigt och flinade mycket. Här kommer en bild på mina två prinsar. ...

Av Malin - 1 januari 2014 22:35

Oj oj nu var det längesedan man skrev något här. Har då haft ett väldigt långt uppehåll. Men känner nu att det kanske är dax att börja igen. Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Både bra och tråkiga saker. Men i detta inlägg blir det bara do...

Ovido - Quiz & Flashcards