Malin

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Malin - 2 mars 2010 20:10

Dagen började med att Hampe tyckte att vi skulle kliva upp halv 6, så blev det ju så klart. Går ju inte direkt att göra nå annat har han bestämt sig så har han :).

Åt frukost och gjorde oss klar, sen bar det av mot gävle. För min stackars sambo skulle operera ut visdomstanden. Den växte knepigt så han fick åka ner på käk kirurgin för att ta ut den. Men nu är den borta.

Jätte trevlig personal där nere, dom fick serva en lite, var ju tvungen att värma mat till Hampe men det gjorde dom gladeligen.

Efter det tänkte vi åka en sväng till Ikea medans Pontus fortfarande var bedövad. Men där bedrog vi oss, för dom hade stängt idag pga besiktning av huset stod det, men det stod massa snöskottare på taket så det där med besiktning tar jag med en nypa salt :).

Efter det har det väl inte blivit så mycket mer, ätit lite och nattat Hampe som nu sover.

Nu sitter jag och väntar på att DHW ska börja. Äntligen säsongspremiär.


Av Malin - 2 mars 2010 20:07

Lill pärlan min ska sova nu, men det tycker inte han. snacka om hjärtskärande när han ligger i sin säng och skriker. Men vad ska man göra då. Vet ju att han somnar snart men vissa dagar är det inte roligt.

Skönt dock att det inte är ofta han gör det längre. Ska snart gå in till honom en sväng. Min älskade lillkille.

Ovido - Quiz & Flashcards