Malin

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Malin - 3 mars 2010 19:58

Snart börjar Greys! Äntligen börjar det igen, Hoppas att det blir in riktigt bra säsong nu.


Idag har mammor med barn varit här, är lika roligt varje gång vi träffas. Och är så himla skönt att kunna prata med dom om hur man känner om allt med barn och man får veta att man inte är ensam utan att det är fler som känner så.

Så för mig är det värt guld att ha tjejerna!

Och fick se lilla Leos två tänder idag, vilka söta.

Efter det åkte jag och jobbade några timmar, får se hur kollegans son är bättre i morgon eller om jag ska hoppa in och jobba lite då med, kul att komma ut lite med.

Min stackars sambo är uppsvälld oxh har jätte ont. Hoppas att det blir bra snart så han slipper ha ont.

Nu blir det till att äta rester sen lunchen då jag inte ätit middag än. Blir thaigryta och ris, Gott!



Av Malin - 3 mars 2010 08:56

Snart kommer mammorna med barn hit :). Efter det bär det av mot jobbet, blir till att jobba några timmar då en arbetskamrats barn är sjuk.

Min stackars sambo är hemma och mår inte nå bra alls sen igår, Hoppas att han blir bättre snart.

Ovido - Quiz & Flashcards