Malin

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Malin - 23 mars 2010 19:49

Nu på eftermiddagen har jag varit in och hämtat Hampe hos mamma. Där blev det en promenad ner till Ingela för att lämna datorn, fick med mat till Mia av henne så gick till åsgården och lämnade av den.

Efter det så åkte vi till mitt jobb och sen ut till E-center. Var in på Lindex och kollade lite och Självklart blev det nått plagg till Hampe :) Han fick även en mössa.

Efter det åkte vi hem till Älsklingen som ligger och är sjuk, stackarn.

Nu blir det till att invänta Desperate.

Av Malin - 23 mars 2010 14:32

Har legat i migrän idag. Vaknade vid 3 i natt och hade det så imorse kom mamma hit och hämtade Hampe. För tyvärr så blir jag liggande och klarar inte av varken ljud eller ljus när jag får det.

Vaknade vid kl 13 Idag. Så har bara hunnit med att äta frukost och ta det lite lugnt.

Nu ska jag göra mig klar och åka in till gofisen min. Ta med honom ut och gå en sväng där innan vi åker hem. Ska gå och lämna datorn till min moster som jag pysslat på med.



Ovido - Quiz & Flashcards