Malin

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Malin - 22 mars 2010 19:11

Mycket att fundera på nu känns det som samtidigt som det egenligen inte är det.

Känner mig stressad till ingenting egentligen. Men är svårt att få känslan att försvinna.

Känns som om det är en miljon saker jag ska göra samtidigt som man inte kommer på någon.


Av Malin - 22 mars 2010 14:15

Idag har jag jag klippt Pepsi, fick hjälp av mamma. Och tro på fan går inte trimmen sönder under tiden. Så är tvungen och ta Pontus hårtrimmer. Så fick sitta hur länge som helst då den inte alls tog nå bra på Pepsis päls men det gick. Blev dock inte lika bra resultat men han blev ju av med allt hår i alla fall.

Efter det så blev det storstädning. Inte roligt att städa men så skönt när det är klart.

Pontus är hemma och är sjuk idag, Hampe har smittat honom.

Hampe verkar mycket bättre idag. Så hoppas att vi kan åka och träffa mammor och barn imorgon.

Blev ingen sång idag då jag inte ville gå dit ifall att Hampe fortfarande skulle smitta, bättre att vara hemma en dag extra.





Ovido - Quiz & Flashcards