Malin

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Malin - 20 mars 2010 18:54

Idag har vi varit ut med en kyl och en frys till farmor och farfar. Efter det åkte Pontus in och pysslade med bilen medans jag och Hampe stannade kvar där och blev bjudna på mat, jätte god mat ugnsstekta rotfrukter och nå kött.

När vi kom hem så blev det till att bada Hampe, märks verkligen att han gillar att bada.

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på pärlan som ska sova, ligger och skriker. Extra jobbigt idag när jag vet att han är krasslig.

Pontus är i Alfta nu ikväll, så för min del blir det nog bara till att glo på tvn och hoppas att det går någon bra film.


Av Malin - 20 mars 2010 09:06

Fick en stunds sovmorgon idag, var hur skönt som helst. Tack älskling!

Sitter och tittar på Hampe just nu som kommer krypande från sitt rum.

Han har ingen feber idag men hostar så det blir inte någon babysim idag.

Ska ut till farmor och farfar en sväng senare och leverera kyl och en frys som dom var in och köpte när jag jobbade. Ska även bli bjuden på mat hos dom.

Köpte bilbarnstolen igår. Fick hjälp med att installera den i bilen, bra att man får det för då ser man hur man ska göra och man vet att den ska sitta rätt.

Nej nu ska jag ta och göra mig klar och äta lite frukost.

Pontus gick och lade sig en stund, så tänkte försöka göra frukosten klar tills han kliver upp.


Ovido - Quiz & Flashcards