Malin

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Malin - 31 mars 2010 19:54

Hade tänkt att springa en sväng ikväll, har tänkt att försöka få upp konditionen lite. Men Pontus åkte in till stan och fixade med bilen så jag får väl göra det en annan dag, Så det blev till att natta hampe och plocka med disken i stället.

Och inte är det Grey´s ikväll heller.

Blir nog en ganska tidig kväller om inte annat lägga sig och läsa lite. Hur avslappnande är det inte att lägga sig och läsa en bok då? ska ta och leta fram en jag inte har läst.

Ha en trevlig kväll.



Av Malin - 31 mars 2010 15:49

Pärlan ligger ute i vagnen och sover. Han har gjort det sedan kvart i två så jag tycker att det börjar bli dax att vakna nu.


Vi har badat i dag med Annika och Ebba. Det var roligt och mysig. Plaskar och stänker. Testade även att dyka med honom och denna gång vågade jag doppa honom lite djupare, förut doppade jag typ till ögonen bara men nu så stoppade jag hela huvudet under vattnet och en liten bit till och det gick jätte bra!

Så nu kommer jag våga göra det mer och mer hoppas jag :). Så nu längtar jag tills på lördag då det är babysim så vi får dyka lite mer.


Snart kommer älsklingen hem också och då blir det till att laga mat, lasange blir det idag tänkte jag.


Imorgon ska jag hämta lilla linus på dagis för Erika jobbar och danne ska iväg på Elmia.


Av Malin - 31 mars 2010 10:11

Lillpärlan har rest sig hela morgonen. Började med att jag hörde hur det skramlade till i hans rum och när jag kom in låg han med gåvagnen över sig. Sen kom han krypande in i vardagsrummet och drog upp sig vid bordet tog emot honom när han  släppte taget men andra gången var jag inte lika med tyvärr.

Sen har han hållit på så hela morgonen men då har man varit med hela tiden. Varje gång han inser att han står upp så tok flinar han. Ser så söt ut.

Nu ligger han ute i vagnen och sover.

Så fort han har vaknat bär det av mot badhuset med Annika och Ebba.


Ovido - Quiz & Flashcards