Malin

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Malin - 21 mars 2010 19:16

Ikväll blir det söndagsmys med älsklingen för hela slanten :).

Vi ska titta på 2012, Hoppas att den är värd att se.

Annars idag har det inte blivit så mycket. Medans Pontus höll på med bilen så var jag och Hampe in till mamma och badade och pratade lite med henne.

Sen åt vi blev Kycklinggryta,ris och Wokgrönsaker.

Hampe tvär slocknade när jag lade honom, han är fortfarande inte pigg. Hoppas att han blir det snart, är inte roligt när dom är dåliga som små.

Nej nu kom älsklingen hem så nu ska jag sluta.

Ha en riktigt mysig söndaskväll!



Av Malin - 21 mars 2010 12:07

Idag blir jag upp med Hampe vid 5 och sen vid 8 så bytte jag och Pontus så jag gick och lade mig och sov tills för en liten stund sen. Hur skönt som helst.

Hampe satt sig upp själv för första gången idag! Pontus som såg det, när jag sov.

Stackars är jätte hängig idag och snorig.

Nu sitter jag med älsklingen och dricker kaffe. Ska väl snart försöka ta och bli människa.

Försöker få Hampe att sova en stund han ser helt slut ut. Han ligger i sin säng och pratar nu.

Nej nu kom jutto så ska gå och vara lite trevlig nu.

Ovido - Quiz & Flashcards