Malin

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Malin - 6 mars 2010 20:36

Igår kväll tittade jag och älsklingen på luftslottet som sprängdes. Helt klart värd att se.

Idag har det inte blivit mycket gjort, var på babysim, mysigt som vanligt.

Sen åkte vi hem, mamma var här hemma med Pepsi under tiden vill ju inte lämna honom ensam nu. Hon var kvar en liten stund och pratade lite. Dammsög medans Pontus skottade av en del av taket. Var så himla mycket snö så får ta resten imorgon.

Sen har vi bara varit hemma och myst. Har ju inte kunnat gjort så mycket nu när Pepsi är dålig och man ska ha koll på honom.

Jutto var precis hit en sväng. Han och Pontus åkte in mot stan nu.

Jag glor på andra chansen nu trotts att jag inte har sett någonting av resten.

Ikväll blir det bara lördagsmys med en film tror jag.

Pepsi är iallafall mycket piggare nu, tråkigt bara att han inte får göra någonting.

Tycker så himla synd om honom känns som det alltid är någonting.

Har gått och blivit sugen på att skaffa ett till objektiv till kameran, vet inte om det blir av att skaffa något än på ett tag och vet inte vilket jag skulle vilja ha än heller, men kika lite kan man ju alltid göra :)


Av Malin - 6 mars 2010 13:55

Inatt hade vi ingen vidare natt alls, Pepsi låg och pep hur länge som helst stackarn han hade säkert jätte ont och ingenting kan man göra heller. När han väl lugnat sig så satte Hampus igång vid kvart över 2 och ville absolut inte somna om. Så fick kliva upp och ge honom mat och eftersom han inte dricker välling var det bara att sätta sig vid köksbordet.

Sen ner med honom i sin säng igen. Tog ett bra tag innan han somnade. Dessutom har han nu också lärt sig hur man vänder sig till mage i sängen, men han kan tydligen inte sova på mage så var ju bara att springa och vända på honom stup i minuten. Men är ju samtidigt roligt att han lär sig saker hela tiden.

När jag vaknade imorse så hörde jag honom ligga inne i sitt rum och kuckla när jag kommer in ligger han i fotänden på mage och ler när han ser mig.

Så dagen började ju hur bra som helst i alla fall.


Ovido - Quiz & Flashcards