Malin

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Malin - 12 mars 2010 21:22

Kväll har det inte blivit många knop gjorda och inte lär det bli det heller.

Björn (sk) är här nu och hälsar på. Så han och Pontus sitter i vardagsrummet och pratar gamla minnen. SJälv har jag försökt få någon ordning på Ingelas dator men det går inge vidare.

Imorgon blir det till att åka till Gävle och kika på soffa som det ser ut i alla fall.

Nej nu ska jag ta och gå in och prata lite med dom jag också.

Av Malin - 12 mars 2010 10:20

Fick Pontus paket för en stund sen. Snacka om att dom höll tiden, Dom sa igår att antagligen någon gång mellan 10-12. Dom kom 20 i 10. Brukar ju aldrig vara att dom kommer före utan alltid senare så är imponerad!

Inge viktigt att skriva om men ändå.

Så blir till att åka in till svärfar en sväng. Skönt att komma hemifrån en stund.



Av Malin - 12 mars 2010 09:32

Sitter hemma vid köksbordet med Hampe brevid. Jag dricker en kopp kaffe, så kanske man blir piggare.

Hampe är hängig lillhjärtat. Inte lätt att vara snorig.

Sitter och vätar på att dom ska komma och leverera paket till Pontus. Dom visste inte riktigt när dom skulle komma men före 12 lät det som men vi får se.

Om dom kommer före det så tror jag att vi åker in till svärfar och äter lunch med Pontus.

Eftersom Hampe inte har någon feber kan det kanske vara bra att komma ut lite i friska luften i alla fall. Pepsi följer ju naturligtvis med.

Skönt att han ska ta bort stygnen på onsdag, då kan man ju börja lämna honom hemma en stund för att gå ut och gå. Skulle inte vara fel att göra det nu när solen lyser men blir ju fler dagar.

Fick mail igår om att dom skickat kläderna vi beställt. Så hoppas att dom kommer snart :) borde ju komma måndag eller tisdag tycker jag.

Vad ska man ta och hitta på i helgen då mån tro?

Någon som har tips på någon god mat till helgen?



Ovido - Quiz & Flashcards