Malin

Alla inlägg under mars 2010

Av Malin - 1 mars 2010 21:08

Idag har man då varit duktig, om ni frågar mig i alla fall :).

Imorse tog jag och Hampe det lugnt gjorde oss iordning och åkte på babysång, vi parkerade hos Annika och gick med henne och Ebba dit.

Efter sången åkte vi hem. Hampe sov fram till tre ungefär, medans passade jag på att plocka ihop, damma och städa toaletten. När han hade vaknat så dammsög jag, Hampe följde efter i gåstolen, när det var gjort åkte skurborsten och Såpan fram sen handskurade jag klinkersen i hall, kök och badrum. tog lite tid men resultatet blev hur bra som helst. så det är verkligen att rekommendera att göra lite emellanåt för er som har klinkers. Torkade sedan av alla golv. Älsklingen lagade mat idag blev tunnbrödsrulle.

Har även vattnat mina stackars blommor som vekligen behövde en skvätt, tvättat och bytt sängkläder, hur skönt är det inte med nystädat och att krypa ner i rena sängkläder på kvällen.

Nu tänker jag snart göra kväller är trött. Men först blir det till att gå och pussa på älsklingen som ligger här på soffan och läser Bilsport.

God natt!

Av Malin - 1 mars 2010 07:55

I fredags blev det inte mycket gjort alls. Jobbade på dagen. Sen var Pontus och köpte bil och jag och Hampe var bara hemma och tog det lugnt.

I lördags var vi på babysim. Efter det så var Pontus iväg och höll på med bilen en stund sen åkte jag in till Anki och Björn, Hade super kul, ett extra tack till Anki som gjorde min kväll :). tycker våran översättning av lady gaga var bra haha.

Var ner på Olles, åkte hem vid halv 2.

Igår låg jag som en dö sill halva dagen. Sen umgicks jag med älsklingarna. Träffade även Anki och Björn en sväng då vi skulle hämta en av våra bilar inne i stan.


Ovido - Quiz & Flashcards